Blog o pozycjonowaniu stron - poradnik seo

Sprawdź jak poprawić widoczność swojej strony!

Jeżeli szukasz informacji o Seo, czy optymalizacji koniecznie sprawdź nasz blog o pozycjonowaniu stron. Poradnik, który przedstawiamy dostarczy Ci teoretycznej jak i praktycznej wiedzy na dany temat. Staramy się rzetelnie przedstawić dany problem oraz szczegółowo opisać najlepsze rozwiązania.

Znajdziesz tutaj także informacje o tym jak polepszyć stronę, by mimo słabych pozycji zwiększyć konwersję.

Dzięki zastosowaniu przedstawionych na blogu metod Twoja strona stanie się bardziej przyjazna wyszukiwarkom, dzięki czemu zwiększy swój autorytet, co z kolei powinno przełożyć się na lepsze pozycje pozycjonowanych fraz.

Bez wątpienia, jest to idealne miejsce dla tych, którzy chcą wiedzieć jak powinno przebiegać pozycjonowanie stron. Poradnik wskaże Ci praktyczne rozwiązania dotyczące najczęściej pojawiających się problemów. Niezależnie od tego czy dopiero zaczynasz przygodę z SEO, czy masz już pewne doświadczenia w tym zakresie, nasz blog o pozycjonowaniu jest dla Ciebie.

Jeżeli masz pytania lub sugestie tematu, który chciałbyś abyśmy poruszyli w poradniku napisz do nas: kontakt@arseosystem.pl

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Poszukujesz skutecznych strategii na to, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? W tym artykule znajdziesz sprawdzone metody, które pomogą Ci osiągnąć sukces w e-commerce. Zdobędziesz niezbędną wiedzę, aby skutecznie promować swoje produkty, zwiększyć ruch na stronie oraz przekształcić odwiedzających w lojalnych klientów. Nie czekaj dłużej – dowiedz się, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym już teraz! Zacznij od optymalizacji sklepu…

Jakich błędów nie możesz popełnić na swojej stronie internetowej?

Niekiedy nawet najnowsza i wcale nie najtańsza strona internetowa już na samym początku użytkowania może przysparzać sporo problemów natury czysto praktycznej. Istnieje wiele, pozornie drobnych elementów, które mogą negatywnie wpłynąć na to, czy Twój odbiorca zostanie na Twojej stronie, czy zdecyduje się z niej wyjść. Przedstawiamy krótki przewodnik po popularnych błędach na stronach internetowych, które obniżają komfort ich użytkowania. Nieczytelne…

Jak stworzyć landing page?

Gdy przyjdzie Ci zastanowić się nad stworzeniem strony internetowej, możliwe, że spotkasz się z pojęciem landing page. To typ strony internetowej znacznie zyskujący w ostatnim czasie na znaczeniu i popularności. Kiedy i dlaczego warto wybrać właśnie landing page oraz jak go stworzyć? Oto krótki poradnik. Czym jest landing page? Rozpocznijmy od podstaw, czyli od próby zdefiniowania landing page. Jest to…

Konwersja w sklepie internetowym – najczęstsze błędy

Konwersja to pojęcie, które może być niezbyt czytelne dla osoby, niemającej wcześniej do czynienia z treściami marketingowymi, a także sprzedażą w sieci. Nie jest to jednak nic skomplikowanego – oznacza bowiem konkretne przełożenie działań klientów na stronie, czyli kliknięć, wyświetleń i spędzonego na niej czasu, na wymierne zyski, czyli zakupy, telefony z zamówieniami, czy maile z pytaniami o ofertę. Powodów…

Jakie elementy zamieścić na stronie głównej?

Przed każdą firmą w dzisiejszych czasach stoi zadanie stworzenia odpowiadającej na potrzeby klientów strony internetowej. Jak to zrobić? Nie ma na to żadnego zestawu uniwersalnych reguł. Każdy biznes, a co za tym idzie, każda firmowa strona internetowa, ma realizować inne zadanie, przyczyniać się do różnych czynności klientów. Cel nie zawsze jest taki sam, więc także jego realizacja jest elastyczna. Można…

Jak poprawić użyteczność w sklepie internetowym?

Sklep internetowy stał się obecnie niemal koniecznością dla wielu firm, które oferują produkty swoim klientom. Niestety, ale zdarza się, że sklepy online są traktowane właśnie jako taka konieczność – zakłada się je bez planu i pomysłu. Giną w natłoku lepszych, praktyczniejszych sklepów internetowych konkurencji oraz są generatorami pod względem współczynnika odrzuceń, czyli statystki, mówiącej o tym, ilu użytkowników weszło na…

Czym jest audyt strony internetowej i dlaczego jest tak ważny?

W sieci można natknąć się na wiele ogłoszeń, w których, często za wręcz podejrzanie niskie kwoty, oferowane są audyty SEO, mające pomóc w wypozycjonowaniu Twojej strony internetowej. Czym jest audyt SEO, dlaczego warto go wykonać, co powinien zawierać i jak nie paść ofiarą oszustwa? Zapraszamy do naszego poradnika. Definicja audytu SEO Audyt SEO w założeniu ma być dość rozbudowanym dokumentem,…

Czym jest SEO copywriting?

W ofertach pozycjonowania stron internetowych zawsze przewija się pojęcie SEO copywriting. Należy dobrze zrozumieć, na czym on tak naprawdę polega. Stwierdzenie, że jest to pisanie tekstów na stronę internetową jest bowiem bardzo ogólne i tematu nie wyczerpuje. Chodzi o połączenie oczekiwań Twoich, Twoich klientów, a także wymogów wyszukiwarki, co jest znacznie bardziej skomplikowane, niż może Ci się wydawać. Przybliżmy zatem…

User Experience (UX) – podstawowe zasady dla Twojej strony internetowej

User Experience, czyli dosłownie doświadczenia użytkowników to czynnik, który jest jednym z podstawowych, jakie należy brać pod uwagę przy tworzeniu oraz optymalizacji strony internetowej. Powinna być ona przecież nie tylko dobrze wykonana pod względem technicznym, ale też być przyjazna dla użytkownika i łatwa w użyciu. Znacząco może wpłynąć to na konwersję, czyli przełożenie się wizyt odbiorców na Twojej stronie na…

Po co tworzyć landing page?

Landing page to pojęcie, które w ostatnim czasie pojawia się w sieci bardzo często. Mogliście na nie trafić nawet, jeśli nie interesujecie się tematyką IT, czy marketingową. Wielu z Was zapewne wciąż zastanawia się jednak, o co tak naprawdę chodzi. Oto kilka słów o tym, czym tak naprawdę jest landing page. Landing page – co to? Landing page jest niczym…

Co powinna zawierać Twoja strona internetowa?

Trendy w tworzeniu stron internetowych bardzo szybko się zmieniają. Dzieje się tak za sprawą coraz nowszych możliwości, jakie stoją przed ich twórcami i, ogólnie rzecz ujmując, rozwoju technologicznego branży. Pewne rzeczy jednak pozostają niezmienne i nie możesz zapomnieć o nich, gdy będziesz pracować nad swoją witryną. Oto krótki poradnik o tym, co musi znaleźć się na Twojej stronie internetowej. Menu…

LSI Keywords w pozycjonowaniu strony internetowej

Jeśli pozycjonujesz swoją stronę internetową, to pojęcie słów kluczowych nie jest Ci obce. Chcesz, by po wpisaniu właśnie takich wyrażeń, powiązanych z Twoją ofertą, działalnością i treścią witryny, mógł ją ujrzeć użytkownik w wyszukiwarce. Warto zapoznać się jednak z jeszcze jednym pojęciem, które przy pracy nad treścią może Ci znacznie pomóc. O jakim pojęciu mowa? LSI keywords! Frazy semantyczne LSI…

Domena generyczna

Domena generyczna – co to takiego? Nazwę domeny wybiera się z reguły tak, aby użytkownik nie miał problemu z dotarciem na stronę, nawet wpisując adres ręcznie w wyszukiwarkę. Ma kojarzyć się ona z nazwą firmy, branżą, ewentualnie, gdy dotyczy węższej tematyki – produktem lub konkretną akcją promocyjną. Adres strony internetowej jest przecież jedną z tych rzeczy, które są obecnie podstawowymi…

Różnice między landing page a one page

Interesujesz się projektowaniem stron internetowych? Pracujesz w branży e-commerce lub myślisz o stworzeniu strony dla swojej firmy, usługi lub produktu? Na pewno zetknąłeś się z takimi pojęciami jak strony one page i landing page. Co dokładnie określają te nazwy? Czy można je stosować zamiennie, oraz czy oznaczają tę samą rzecz? Prawdą jest to, że strona ona page może jednocześnie być…

Czym są strony satelitarne i jak wspierają pozycjonowanie stron www

Strony satelitarne od dłuższego czasu stanowią jeden ze sposobów pozycjonowania sklepów online oraz stron firmowych. Czym jednak jest strona satelitarna, jak działa i jak powinno się ją zbudować, aby korzyści z jej posiadania były rzeczywiście duże i widoczne? Strona satelitarna to strona o tematyce zbieżnej z tematem jednej z kategorii sklepu internetowego. Przykładowo, jeśli jest to sklep z elektronarzędziami i…

Kilka sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym

Od dłuższego czasu zastanawiasz się nad tym, jak udoskonalić swój sklep, aby zarabiał dla Ciebie więcej pieniędzy? Chcesz stosunkowo niewielkim nakładem pracy, czasu i pieniędzy poprawić wyniki jego działania, zyskując nowych klientów? Doskonale cię rozumiemy i chętnie podpowiemy jak to uczynić bez większego wysiłku. Specjalnie dla ciebie przygotowaliśmy kilkanaście porad, dzięki którym twój sklep może zarabiać jeszcze więcej pieniędzy. Przyspiesz…

Jak tworzyć dobre opisy produktów w sklepie internetowym

Co jest najważniejszym czynnikiem, przekonującym klienta do dokonania zakupu? Cena? Zdjęcie produktu? Opinie innych użytkowników? Zapewne te elementy mają bardzo duży wpływ, jednak równie ważny, jeśli nie ważniejszy jest opis produktów w twoim sklepie. Są sklepy internetowe, które bazują wyłącznie na opisach udostępnionych przez producenta. Najczęściej powtarzają się one na wielu innych stronach, tworząc tak zwany duplicate content. Biorąc jednak pod…

Czym są strony One Page i jak je pozycjonować

Strony one page mają wielu zwolenników w internecie. Są kochane przez klientów i niekoniecznie lubiane przez specjalistów od pozycjonowania. Dlaczego? Na to i inne pytania postaramy się odpowiedzieć w tym artykule. Na początek jednak wyjaśnimy to, czym są strony one page. Jak wygląda i jak jest zbudowana strona one-page Jest to strona, składająca się z jednego dokumentu – tak jak…

Porady dotyczące pozycjonowania sklepów internetowych

Osoby prowadzące sklep internetowy, świadome są tego jak ważną rolę odgrywa ich skuteczne pozycjonowanie. To jedna z ważniejszych metod budowania ruchu na stronie i pozyskiwania klientów. O pozycjonowaniu warto pomyśleć już na etapie tworzenia sklepu i uzupełniania go produktami wraz z tworzeniem ich opisów. Prawidłowe wykonanie wszystkich zadań, pomoże zająć najwyższe pozycje na liście wyników wyszukiwania Google. Bądź na bieżąco…

Link w nawigacji, anchor text w treści, odnośnik w stopce?

Linki w treści mają zazwyczaj większe znaczenie Ogólnie rzecz mówiąc, linki zawarte w treści mają większe znaczenie, niż linki nawigacyjne. Oczywiście nie jest to stwierdzenie uniwersalne i może różnić się w zależności od konkretnego przypadku, jednakże zdaję się że tak właśnie jest. Linki w stopce często ulegają dewaluacji Jeśli masz link w stopce, ale nie masz go w głównej nawigacji,…

Błąd 404 – co oznacza i co warto o nim wiedzieć?

Czy surfując po internecie, zdarzyło ci się trafić na strony, na których wyświetlał się błąd 404? Na pewno tak. Co wtedy czułeś? Zdziwienie, frustrację, zdenerwowanie? A co robiłeś? Opuszczałeś taką stronę, przysięgając sobie że więcej na nią nie wrócisz i obrzucając obelgami jej twórcę, wracałeś do dalszych poszukiwań. Pomyśl sobie teraz o swojej stronie i osobach, które mogą podobnie reagować,…

Google moja firma – jak go użyć?

Mapy Google są jednym z ciekawszych narzędzi, udostępnionych przez światowy koncern do bezpłatnego użytkowania. To nie tylko dokładne mapy każdego zakątka świata, ale również mapy satelitarne, Google Street View, a także nawigacja, Google Earth i opierające się ma mapach Google narzędzie Google Moja Firma. Co to dokładnie za funkcjonalność, jak z niej korzystać i jakie może nam przynieść korzyści? Pokaż…

Jak wybrać dobry adres strony internetowej?

Prowadząc jakikolwiek biznes, nawet ten najmniejszy, każdy bierze pod uwagę konieczność stworzenia strony internetowej. Firmowa strona www to jedno z najważniejszych narzędzi promocji w internecie, a zarazem źródło informacji o ofercie firmy – usługach, produktach, danych adresowych. Strona www może w końcu ułatwiać kontakt, a także prowadzić prosto do celu, za pomocą map dojazdu. Aby witryna była dostępna w internecie, musi…

Adres z www czy bez? A może przekierowanie 301?

W Polsce przyjął się jeden, podstawowy sposób zapisywania lub drukowania adresów stron internetowych – z przedrostkiem www. Mamy zatem postać www.adresstrony.pl, który jest wykorzystywany na wizytówkach, ulotkach, katalogach i prawie wszystkich innych materiałach reklamowych, informacyjnych itp. Czy jednak taki sposób wpisywania adresu do paska wyszukiwarki jest praktykowany? To zależy. Wiele osób zupełnie rezygnuje z wpisywania www do paska adresowego, wiedząc…

Duplikacja treści – jak się przed nią bronić

Jednym z częściej poruszanych tematów, dotyczących prowadzenia stron internetowych, jest zjawisko duplikowania treści. Kopiowanie treści z innych źródeł, nazywane z języka angielskiego „duplicate content”, może być czynnością świadomie lub nieświadomie realizowaną. Należy w tym miejscu rozróżnić kopiowanie tekstów z innych stron – np. konkurencji i publikowanie ich na swojej (jest to właściwie kradzież własności intelektualnej, a nie kopiowanie) oraz kopiowanie…

Jak założyć bloga na wordpress

Jeżeli czytasz ten artykuł zapewne zastanawiasz się jak założyć bloga na WordPress. Po pierwsze dlaczego właśnie system wordpress? Otóż jest on bardzo intuicyjny i stosunkowo prosty w obsłudze nawet dla laika (przynajmniej w podstawowych kwestiach). Jeżeli obsługa komputera nie jest Ci obca, to nie powinieneś mieć większych problemów z dodawaniem postów, ich edycją, usuwaniem i generalnie z obsługą swojej strony…

Kopia strony Google

Zastanawiasz się czym jest kopia strony Google i do czego może być przydatna? Otóż googlebot trafiając na naszą stronę internetową zapisuje w swojej pamięci jej aktualną zawartość. Dzięki temu, gdy strona internetowa jest np. niedostępna wyszukiwarka może wyświetlić jej poprzedni obraz / wygląd - użytkownik ma szansę zapoznać się z zawartością danej podstrony mimo chwilowej niedostępności serwisu. Gdy witryna działa…

Pozycjonowanie stron jak to działa

Jedną z najskuteczniejszych form reklamy internetowej jest pozycjonowanie stron. Jak to działa? Otóż wpływ na osiąganie wysokich pozycji ma bardzo wiele czynników, postaram się przybliżyć najważniejsze z nich. Content Ważnym czynnikiem wpływającym na wysokie pozycje fraz są wysokiej jakości, przydatne użytkownikowi treści. Wyszukiwarka ceni wartościowy content i wynagradza, to wzrostem w wynikach. Oczywiście tekst powinien być odpowiednio dosycony słowami kluczowymi…

Formy reklamy internetowej

Jeżeli prowadzisz własny biznes, to z pewnością szukasz odpowiedniej formy reklamy internetowej. Jest to zupełnie naturalne, ponieważ dzięki temu budujesz rozpoznawalność swojej marki czy usługi oraz budujesz pozytywny wizerunek swojej firmy, ponadto trafiasz do grona potencjalnych klientów. Internet oferuje pełny wachlarz możliwości w tym kierunku. Poniżej przedstawiam główne formy reklamy internetowej, z których z pewnością warto skorzystać: pozycjonowanie stron -…

Pozycjonowanie długi ogon

Zastanawiasz się czym jest i czym charakteryzuje się pozycjonowanie długi ogon (tzw. long tail)? A więc jest to bardzo zbliżony do tradycyjnego pozycjonowania rodzaj promocji strony internetowej w wyszukiwarce, z tą różnicą, iż skupiamy się tutaj nie na kilku głównych frazach, a na kilkunastu lub nawet dziesiątkach czy setkach fraz. Słowa kluczowe tego typu, to bardzo sprecyzowane frazy, które są dużo…

Tematy związane z promocją firmy w sieci są nam bardzo bliskie, gdyż na co dzień zajmujemy się wdrażaniem rozwiązań marketingu internetowego. Nasze wieloletnie doświadczenie oraz systematycznie poszerzana wiedza dają nam możliwość dzielenia się cenną i bardzo przydatną wiedzą. Główną specjalnością naszej firmy jest pozycjonowanie stron. Poradnik będzie dotyczył głównie tego zagadnienia, jednak z pewnością będziemy poruszać także inne, wartościowe tematy z zakresu e-marketingu.

Należy pamiętać, że algorytmy Google ulegają ciągłym aktualizacjom, co niejednokrotnie wiążę się ze spadkami bądź wzrostami pozycji. Jeśli chcesz być na bieżąco ze zmianami wprowadzanymi przez giganta z Mountain View, nasz blog o pozycjonowaniu stanowi obowiązkową lekturę.