• T: 695 405 601 | M: kontakt@arseosystem.pl

Blog o pozycjonowaniu stron - poradnik seo

Sprawdź jak poprawić widoczność swojej strony!

Jeżeli szukasz informacji o Seo, czy optymalizacji koniecznie sprawdź nasz blog o pozycjonowaniu stron. Poradnik, który przedstawiamy dostarczy Ci teoretycznej jak i praktycznej wiedzy na dany temat. Staramy się rzetelnie przedstawić dany problem oraz szczegółowo opisać najlepsze rozwiązania.

Znajdziesz tutaj także informacje o tym jak polepszyć stronę, by mimo słabych pozycji zwiększyć konwersję.

Dzięki zastosowaniu przedstawionych na blogu metod Twoja strona stanie się bardziej przyjazna wyszukiwarkom, dzięki czemu zwiększy swój autorytet, co z kolei powinno przełożyć się na lepsze pozycje pozycjonowanych fraz.

Bez wątpienia, jest to idealne miejsce dla tych, którzy chcą wiedzieć jak powinno przebiegać pozycjonowanie stron. Poradnik wskaże Ci praktyczne rozwiązania dotyczące najczęściej pojawiających się problemów. Niezależnie od tego czy dopiero zaczynasz przygodę z SEO, czy masz już pewne doświadczenia w tym zakresie, nasz blog o pozycjonowaniu jest dla Ciebie.

Jeżeli masz pytania lub sugestie tematu, który chciałbyś abyśmy poruszyli w poradniku napisz do nas: kontakt@arseosystem.pl

Porady dotyczące pozycjonowania sklepów internetowych

Osoby prowadzące sklep internetowy, świadome są tego jak ważną rolę odgrywa ich skuteczne pozycjonowanie. To jedna z ważniejszych metod budowania ruchu na stronie i pozyskiwania klientów. O pozycjonowaniu warto pomyśleć już na etapie tworzenia sklepu i uzupełniania go produktami wraz z tworzeniem ich opisów. Prawidłowe wykonanie wszystkich zadań, pomoże zająć najwyższe pozycje na liście wyników wyszukiwania Google. Bądź na bieżąco…

Link w nawigacji, anchor text w treści, odnośnik w stopce?

Linki w treści mają zazwyczaj większe znaczenie Ogólnie rzecz mówiąc, linki zawarte w treści mają większe znaczenie, niż linki nawigacyjne. Oczywiście nie jest to stwierdzenie uniwersalne i może różnić się w zależności od konkretnego przypadku, jednakże zdaję się że tak właśnie jest. Linki w stopce często ulegają dewaluacji Jeśli masz link w stopce, ale nie masz go w głównej nawigacji,…

Błąd 404 – co oznacza i co warto o nim wiedzieć?

Czy surfując po internecie, zdarzyło ci się trafić na strony, na których wyświetlał się błąd 404? Na pewno tak. Co wtedy czułeś? Zdziwienie, frustrację, zdenerwowanie? A co robiłeś? Opuszczałeś taką stronę, przysięgając sobie że więcej na nią nie wrócisz i obrzucając obelgami jej twórcę, wracałeś do dalszych poszukiwań. Pomyśl sobie teraz o swojej stronie i osobach, które mogą podobnie reagować,…

Google moja firma – jak go użyć?

Mapy Google są jednym z ciekawszych narzędzi, udostępnionych przez światowy koncern do bezpłatnego użytkowania. To nie tylko dokładne mapy każdego zakątka świata, ale również mapy satelitarne, Google Street View, a także nawigacja, Google Earth i opierające się ma mapach Google narzędzie Google Moja Firma. Co to dokładnie za funkcjonalność, jak z niej korzystać i jakie może nam przynieść korzyści? Pokaż…

Jak wybrać dobry adres strony internetowej?

Prowadząc jakikolwiek biznes, nawet ten najmniejszy, każdy bierze pod uwagę konieczność stworzenia strony internetowej. Firmowa strona www to jedno z najważniejszych narzędzi promocji w internecie, a zarazem źródło informacji o ofercie firmy – usługach, produktach, danych adresowych. Strona www może w końcu ułatwiać kontakt, a także prowadzić prosto do celu, za pomocą map dojazdu. Aby witryna była dostępna w internecie, musi…

Adres z www czy bez? A może przekierowanie 301?

W Polsce przyjął się jeden, podstawowy sposób zapisywania lub drukowania adresów stron internetowych – z przedrostkiem www. Mamy zatem postać www.adresstrony.pl, który jest wykorzystywany na wizytówkach, ulotkach, katalogach i prawie wszystkich innych materiałach reklamowych, informacyjnych itp. Czy jednak taki sposób wpisywania adresu do paska wyszukiwarki jest praktykowany? To zależy. Wiele osób zupełnie rezygnuje z wpisywania www do paska adresowego, wiedząc…

Duplikacja treści – jak się przed nią bronić

Jednym z częściej poruszanych tematów, dotyczących prowadzenia stron internetowych, jest zjawisko duplikowania treści. Kopiowanie treści z innych źródeł, nazywane z języka angielskiego „duplicate content”, może być czynnością świadomie lub nieświadomie realizowaną. Należy w tym miejscu rozróżnić kopiowanie tekstów z innych stron – np. konkurencji i publikowanie ich na swojej (jest to właściwie kradzież własności intelektualnej, a nie kopiowanie) oraz kopiowanie…

Jak założyć bloga na wordpress

Jeżeli czytasz ten artykuł zapewne zastanawiasz się jak założyć bloga na WordPress. Po pierwsze dlaczego właśnie system wordpress? Otóż jest on bardzo intuicyjny i stosunkowo prosty w obsłudze nawet dla laika (przynajmniej w podstawowych kwestiach). Jeżeli obsługa komputera nie jest Ci obca, to nie powinieneś mieć większych problemów z dodawaniem postów, ich edycją, usuwaniem i generalnie z obsługą swojej strony…

Kopia strony Google

Zastanawiasz się czym jest kopia strony Google i do czego może być przydatna? Otóż googlebot trafiając na naszą stronę internetową zapisuje w swojej pamięci jej aktualną zawartość. Dzięki temu, gdy strona internetowa jest np. niedostępna wyszukiwarka może wyświetlić jej poprzedni obraz / wygląd - użytkownik ma szansę zapoznać się z zawartością danej podstrony mimo chwilowej niedostępności serwisu. Gdy witryna działa…

Pozycjonowanie stron jak to działa

Jedną z najskuteczniejszych form reklamy internetowej jest pozycjonowanie stron. Jak to działa? Otóż wpływ na osiąganie wysokich pozycji ma bardzo wiele czynników, postaram się przybliżyć najważniejsze z nich. Content Ważnym czynnikiem wpływającym na wysokie pozycje fraz są wysokiej jakości, przydatne użytkownikowi treści. Wyszukiwarka ceni wartościowy content i wynagradza, to wzrostem w wynikach. Oczywiście tekst powinien być odpowiednio dosycony słowami kluczowymi…

Formy reklamy internetowej

Jeżeli prowadzisz własny biznes, to z pewnością szukasz odpowiedniej formy reklamy internetowej. Jest to zupełnie naturalne, ponieważ dzięki temu budujesz rozpoznawalność swojej marki czy usługi oraz budujesz pozytywny wizerunek swojej firmy, ponadto trafiasz do grona potencjalnych klientów. Internet oferuje pełny wachlarz możliwości w tym kierunku. Poniżej przedstawiam główne formy reklamy internetowej, z których z pewnością warto skorzystać: pozycjonowanie stron -…

Pozycjonowanie długi ogon

Zastanawiasz się czym jest i czym charakteryzuje się pozycjonowanie długi ogon (tzw. long tail)? A więc jest to bardzo zbliżony do tradycyjnego pozycjonowania rodzaj promocji strony internetowej w wyszukiwarce, z tą różnicą, iż skupiamy się tutaj nie na kilku głównych frazach, a na kilkunastu lub nawet dziesiątkach czy setkach fraz. Słowa kluczowe tego typu, to bardzo sprecyzowane frazy, które są dużo…

Ile kosztuje założenie sklepu internetowego

Pewnie nie raz zastanawiałeś się ile kosztuje założenie sklepu internetowego. Otóż nie są to tak duże koszty jak mogłoby się wydawać. Oczywiście przyjmując, że posiadasz podstawową wiedzę z zakresu systemów CMS, hostingu itp., a Twój sklep ma posiadać jedynie podstawowe funkcje. Domena i hosting A więc od czego zacząć. Przede wszystkim należy wykupić nazwę domeny sklepu - nazwa nie musi…

Zgłoszenie strony do google

Jeżeli posiadasz nową witrynę internetową lub stworzyłeś nową podstronę czy artykuł, to dobrze jest zgłosić ją do wyszukiwarki Google. Dzięki temu szybciej pojawi się w jego indeksie, a może nawet stanie się widoczna na kluczowe dla nas frazy. A więc jak dodać stronę do wyszukiwarki Google Zgłoszenie strony do google można wykonać na kilka sposobów: Najprostszą metodą, ale z reguły…

Jak pozycjonować stronę samemu

Zapewne wielu z was zastanawia się jak pozycjonować stronę samemu i czy jest to cel możliwy do zrealizowania w "domowych warunkach". Otóż odpowiedź nie jest tak jednoznaczna jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od rodzaju oraz wielkości strony jaką posiadamy, czy jest to sklep internetowy czy może mała strona wizytówka, od czasu który jesteśmy w stanie na to poświęcić, budżetu,…

Pamięć podręczna przeglądarki

Gdy otwieramy przeglądarkę i wchodzimy na jakąkolwiek stronę internetową, to aby ukazała nam się witryna w pełnej okazałości muszą zostać załadowane różnego rodzaju pliki, są to między innymi różnego rodzaju grafiki, zdjęcia, pliki css ze stylami, html, JavaScript i wiele innych dodatków. Wykorzystując tzw. Cache, czyli pamięć podręczną przeglądarki sprawiamy, że po wejściu użytkownika na naszą stronę internetową przeglądarka załaduje…

3 wskazówki dla sklepów internetowych

Prowadząc swój własny sklep internetowy pewnie nie raz wzrastał w Tobie zapał do pracy i chęć zrobienia czegoś przydatnego co mogłoby zwiększyć sprzedaż produktów. Jednak musisz mieć świadomość, że podejmowane przez Ciebie decyzje mogą być niepoprawne. Wielokrotnie właściciele sklepów ignorują sygnały, mówiące o tym co należy zrobić. Warto pamiętać o kilku sprawach, które powinny zminimalizować ryzyko porażki i wzmocnić wstępną…

Indeksowanie strony w wyszukiwarce

Co to jest indeksacja strony? Roboty wyszukiwarek podczas pobytu na naszej stronie internetowej analizują jej zawartość, w tym treści, grafiki, a nawet składnię znaczników. Roboty zwracają szczególną uwagę na treści, które wyróżnione są semantycznie (kursywa, pogrubienia, nagłówki itp.), między innymi dlatego warto ich używać w ważniejszych miejscach na stronie. Po przeanalizowaniu naszej witryny następuje zapis w bazie wyszukiwarki, a wynik…

Czym jest robots.txt i jak z niego poprawnie korzystać

Wyszukiwarka Google jest łakoma nowych treści, materiałów, grafik i wszystkiego co zostaje umieszczone w internecie, dlatego wpuszcza do sieci tzw. roboty sieciowe, które nieustannie crawlują strony internetowe i indeksują ich zawartość. Jednak co w przypadku gdy nie chcemy aby robot google odwiedzał część naszego serwisu? Tutaj z pomocą przychodzi narzędzie, czyli po prostu plik robots.txt, który powinien być umieszczony w…

Cele SEO – od Top10 do zwiększenia ruchu na stronie

Kilka lat temu, głównym celem pozycjonowania stron było osiągnięcie pierwszej strony wyników wyszukiwania, tzw. Top10 - im wyższa pozycja, tym lepiej, ponieważ bardzo często wynagrodzenie naliczane było od osiągniętej pozycji - jest to tak zwane rozliczanie za efekt. W tym modelu rozliczeń przeważnie pojawiają się trzy stawki, za pozycje od 1 do 3, od pozycji 4 do 7, oraz od…

Tematy związane z promocją firmy w sieci są nam bardzo bliskie, gdyż na co dzień zajmujemy się wdrażaniem rozwiązań marketingu internetowego. Nasze wieloletnie doświadczenie oraz systematycznie poszerzana wiedza dają nam możliwość dzielenia się cenną i bardzo przydatną wiedzą. Główną specjalnością naszej firmy jest pozycjonowanie stron. Poradnik będzie dotyczył głównie tego zagadnienia, jednak z pewnością będziemy poruszać także inne, wartościowe tematy z zakresu e-marketingu.

Należy pamiętać, że algorytmy Google ulegają ciągłym aktualizacjom, co niejednokrotnie wiążę się ze spadkami bądź wzrostami pozycji. Jeśli chcesz być na bieżąco ze zmianami wprowadzanymi przez giganta z Mountain View, nasz blog o pozycjonowaniu stanowi obowiązkową lekturę.