Porady dotyczące pozycjonowania sklepów internetowych

Osoby prowadzące sklep internetowy, świadome są tego jak ważną rolę odgrywa ich skuteczne pozycjonowanie. To jedna z ważniejszych metod budowania…

Link w nawigacji, anchor text w treści, odnośnik w stopce?

Linki w treści mają zazwyczaj większe znaczenie Ogólnie rzecz mówiąc, linki zawarte w treści mają większe znaczenie, niż linki nawigacyjne.…

Błąd 404 – co oznacza i co warto o nim wiedzieć?

Czy surfując po internecie, zdarzyło ci się trafić na strony, na których wyświetlał się błąd 404? Na pewno tak. Co…

Google moja firma – jak go użyć?

Mapy Google są jednym z ciekawszych narzędzi, udostępnionych przez światowy koncern do bezpłatnego użytkowania. To nie tylko dokładne mapy każdego…

Jak wybrać dobry adres strony internetowej?

Prowadząc jakikolwiek biznes, nawet ten najmniejszy, każdy bierze pod uwagę konieczność stworzenia strony internetowej. Firmowa strona www to jedno z…

Adres z www czy bez? A może przekierowanie 301?

W Polsce przyjął się jeden, podstawowy sposób zapisywania lub drukowania adresów stron internetowych – z przedrostkiem www. Mamy zatem postać…